|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Følelsen av fattigdom
Poenget er den rene fordømmelsen i denne tråden over hva denne "dumme" kvinnen gjorde med å ta dette valget. Jeg spør igjen: ville det vært samme unisone fordømmelsen hvis hun var en somalisk alenemor som flyttet for å gi barnet sitt det hun mente var bedre oppvekstmiljø? Jeg tipper at da ville det være full forståelse for det valget hun gjorde, da ville det nok være mye letter å si at hun gjorde det av hensyn til barnet. Fullt forståelig. Hvorfor er det slik?
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Følelsen av fattigdom
Jeg synes egentlig du babler uten å ha forsøkt eller ønsket å forstå hva mange sier i denne tråden, samt tillegger holdninger og fordommer bare du klarer å lese utifra innleggene her. Mulig du går inn i slike diskusjoner med forventning om å bli så provosert at rullegardina går litt ned hos deg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|