|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikkehjelp Nancykofteher er mi Nancy-kofte
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikkehjelp NancykofteMagic loop er helt fantastisk (og ene og alene grunnen til at jeg begynte å strikke mer avanserte ting) og veldig enkelt. Jeg klarer aldri å få overgangene mellom strømpepinner pene, det blir alltid for løst og ser helt teit ut, mens med magic lopp blir det perfekt helt av seg selv.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Strikkehjelp Nancykofte
Jeg prøver magic loop nå, men det ble bare surr med trådene. Endte opp med å ha to strikketøy og strikke like mye på begge for å slippe å måtte begynne på nytt erme når jeg var ferdig med et.
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Strikkehjelp Nancykofte
Eg strikker to erme på ein pinne for første gong nå. Det går overraskande greit. Knota ein del rundt opplegg og slikt, men når eg fekk det på plass var det greit.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|