|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?
Jeg skjønner ikke helt hva du kritiserer her? Jeg skjønner godt at dette er en stor greie for henne - og hvem som helst blir vel lei og fortvilet når man ikke blir trodd? Hun har vel ikke sagt at hun ikke skal etterforskes?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Jeg tror alle har forståelse for at hun er knust og fortvilet. Men at hun stiller seg helt uforstående til at ikke hele verden stoler på at hun er 100% uskyldsren burde ikke komme som noe overraskelse. I en slik situasjon er det gjengs å legge seg litt mer flat, også da en selv ikke bevisst har valgt å sjanse. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?
Jeg kritiserer ikke at hun blir lei seg, eller at det er en stor greie for henne. Bare at hun synes det er veldig rart at det finnes folk der ute som ikke tror henne.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Altså, det er ikke en lypsyl, dette her, det er en tube med krem på størrelse med Brulidine, med et klart legemiddelutseende. Det er umulig å ikke skjønne at dette er et legemiddellignende stoff, og en behandling - ikke for å fukte leppene og gi litt shine, liksom.
|