Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinner og menn på forumet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 16:19   #1
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er flere enn tre av oss nå, @nne!

Det er kjempefint. Synes dere skulle hatt deres egen presentasjonstråd jeg, slik at vi ikke går glipp av noen.
Og du Ryli; det er ikke noe morsomt å erte deg lenger når du ikke ser det eller bryr deg om det.

Gammel 10-10-06, 16:26   #2
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Det er kjempefint. Synes dere skulle hatt deres egen presentasjonstråd jeg, slik at vi ikke går glipp av noen.

Jeg syns det blir mye mer spennende hvis dere prøver dere frem.

Og du Ryli; det er ikke noe morsomt å erte deg lenger når du ikke ser det eller bryr deg om det.

Jeg bryr meg nok fremdeles. Men det er litt høyere aktivitet her inne, så det er ikke alltid jeg får det med meg. Du får gi meg et hint.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:13   #3
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Det var jo i mitt forrige innlegg i denne tråden da . Jeg var sikker på at det var noe der du ville hengt deg opp i, og så kunne det blitt litt morro ut av det .
Men du, vi stopper her da, så får jeg heller tåle at jeg og en av mine spøker ble oversett :cry:
Vi er jo ikke i flisespikkerforumet nå

Gammel 10-10-06, 23:46   #4
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg var sikker på at det var noe der du ville hengt deg opp i, og så kunne det blitt litt morro ut av det .
Men du, vi stopper her da, så får jeg heller tåle at jeg og en av mine spøker ble oversett :cry:

Jeg fatter ikke hvordan jeg kunne overse den. Er visst ute av trening.

Hvordan vet dere at jeg er mann, forresten? Bare fordi jeg har sagt det selv, så stoler dere blindt på det?

Gammel 11-10-06, 00:10   #5
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvordan vet dere at jeg er mann, forresten? Bare fordi jeg har sagt det selv, så stoler dere blindt på det?

Dette forumet er bygget opp på frihet under ansvar og tillit, så vet du det.

Eller er vi bare en jeng med godtroende fjols?

Gammel 11-10-06, 00:18   #6
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Jeg er mitt ansvar bevisst.
Har aldri sett på dere som godtroende fjols. Da jeg kom hit så jeg på dere som en gjeng med rampejenter som var så ville og gærne at andre forum ikke ville ha dere (mafia, utestengelser m.m.). Men etter å ha blitt kjent med dere så er dere jo så snille og greie alle sammen, så nå er jeg litt i villrede.

Gammel 11-10-06, 00:35   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg kom hit så jeg på dere som en gjeng med rampejenter som var så ville og gærne at andre forum ikke ville ha dere (mafia, utestengelser m.m.). Men etter å ha blitt kjent med dere så er dere jo så snille og greie alle sammen, så nå er jeg litt i villrede.

Vi prøver bare å lulle deg inn i falsk trygghet, da vet du. Oops ... jeg skulle ikke egentlig fortelle deg det, skulle jeg?

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.