|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Lidl - hva handler dere der?Vi pleier ikke å handle på LIDL, men jeg vet at de har bra utvalg av melkefrie pølser. Det kunne jeg tenkt meg å kjøpe.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lidl - hva handler dere der?Jeg kjøper bleier og rug brød der(sånne tynne danske). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Lidl - hva handler dere der?Bleier, brød, frosne rudstykker, hvitløksbaguetter, ost, grønnsaker og kvarg er vel det vi har prøvd. Så langt er vi fornøyd. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Lidl - hva handler dere der?Vi handler frukt og grønnsaker der, når vi først er innom. Ellers blir det noe kjøttpålegg og brød. Har prøvd bleiene, men kan ikke si jeg er fornøyd de lekker fort, men kan tenkes ikke passformen passer til den minste gutten min da. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tåler regn
|
Sv: Lidl - hva handler dere der?Kjøper alltid bleier der. Er superfornøyd med både prisen og kvaliteten. Hundesnacks kjøper jeg også der. Ellers så blir det litt leker og andre småting. Men jeg dårlig å prøve ut ukjente matvarer:feig: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lidl - hva handler dere der?
Pleier heller ikke å handle på Lidl, men har kjøpt melkefrie pølser der et par ganger. Smakte bra : )
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|