|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Er det så pes med tog altså? Ville valgt det om jeg var alene. Ville synes at det måtte være mye mer behagelig enn å kjøre alene.
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Jeg har kjørt Kvikne - Ulsberg alene to ganger i mørke, på snø, is, og i kraftig vind. Brøytepinnenne er delvis dårlig. Frister absolutt ikke. Men uten barn, i dagslys og med god bil er det ingen problem. Men så trives jeg best i Oslo.
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Jeg hadde definitivt tatt toget, hvis det hadde vært mulig å få med det jeg trengte. Mye mer komfortabelt. Både Dovre og Kvikneskogen kan være lunefullt. Men skulle jeg kjørt hadde det blitt Østerdalen.
![]() |
#4 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?
Nei, nei. Så svaret mitt over kanskje var litt villedende. Jeg mente å svare at tog er mer avslappende. Men vi kommer frem litt senere enn ønskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Når kan du dra hjemmefra? Jeg hadde kviet meg dersom jeg måtte ha kjørt i mørket. Har du en OK bil? Det kan være VELDIG kaldt øverst i Østerdalen. Husker med gru noen turer derfra i min pure ungdom.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|