|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Lavkarbo julegodt /bakst?I mitt nye liv er det ikke rom for hverken mel eller sukker. Snart kommer jula og jeg har lyst til å lage et par ting jeg kan ha med meg /ha hjemme til selskapene.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lavkarbo julegodt /bakst ?Kokosboller laget med sukrinmelis og sukkerfri sjokolade. Jeg laget til en venninne, og de ble overraskende gode.
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lavkarbo julegodt /bakst?Dixie hadde en oppskrift på peanøttkonfekt (Snickerskuler?), som jeg har laget et par ganger - de er basert på grovt peanøttsmør søtet med hva man nå liker av søtstoff (jeg synes ikke det trengs så mye søtstoff, men litt agavesirup funker), og så trukket med skikkelig mørk sjokolade.
![]() |
#5 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo julegodt /bakst?Soma har en del gode på sin side |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Lavkarbo julegodt /bakst?Har hørt mye bra om lavkarbo bounty-sjokolade, mener det var fotballfrues sin oppskrift? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|