|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gave til sjakkinteressert - tips?Jeg prøver å tenke ut en bra julegave til mannen, som aldri ønsker seg noe. Han er litt interessert i sjakk, typ følger med på TV og er interessert i hvordan han kan lære å bli god, selv om han egentlig ikke spiller så mye ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Gave til sjakkinteressert - tips?Den splitternye boka til Atle Grønn: Sjakken eller livet.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Gave til sjakkinteressert - tips?Det er ikke en lære-seg-mer-sjakk-bok, altså, men mer en kulturhistorisk bok om sjakk.
![]() |
#4 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Gave til sjakkinteressert - tips?Jeg synest denne er litt fin, om du tror han vil gå med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til sjakkinteressert - tips?André Bjerkes Spillet i mitt liv bør være pensum for alle norske sjakkspillere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gave til sjakkinteressert - tips?Henger i tråden. 16-åringen ønsker seg sjakkting. Blant annet Magnus/Moods genser og t-skjorte. Og så ønsker han seg skikkelig fine brikker og brett. Stenton 5, tror jeg han sa noe om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til sjakkinteressert - tips?Takk for forslagene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Profesjonelt paranoid
![]() Sv: Gave til sjakkinteressert - tips?
Staunton, tenker jeg. Sjekk sjakkbutikken.no, de har ordentlige sett i flere prisklasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Profesjonelt paranoid
Oppkalt etter Howard Staunton, bare sånn at det er sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til sjakkinteressert - tips?Hva med sjakk drikkespill? Eller sjakk for tre personer? Kan i så fall bli sene kvelder i julen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til sjakkinteressert - tips?"Tap og vinn med samme sinn" av Magnus Carlsen
![]() Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body. Sist redigert av scilla : 22-11-16 kl 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
WF: Sausnebbet
|
Se der, SÅ interessert var denne mora i sønnens store hobby... Det blir nok ingen ny Magnus utav poden, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|