|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Høyre og fokus på kristendomsarvGuden i Deilig er Jorden er det mange som tror på og har sterke meninger om hvorvidt hans påbud skal gjelde slik eller sånn, her eller der.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Høyre og fokus på kristendomsarv
For meg er det ingen forskjell på juleevangeliet eller Snekker Andersen. Men jeg synes det er utrolig respektløst og blasfemisk å oppsøke de kristnes hellige hus og la meg "underholde" av eventyr når dette ene eventyret er dønn alvor for de som tror. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg tror ikke det er dønn alvor for veldig mange av de som tror heller, altså. Og du må gjerne komme og la deg underholde også, jeg forstår fremdeles ikke hvorfor det skulle være respektløst.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er noe jeg synes er litt rart. Jeg skjønner at man selv kan være ukomfortabel med det, men jeg ser ikke respektløsheten og blasfemien i å oppsøke hellige hus. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Deilig er Jorden er en protestsang. |