|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!
Akkurat det synes jeg er vanskelig, for alt annet blir en erstatning hvis alle dere ander spiser noe kjøtt. Jeg kjenner flere som er vegetarianere, og det jeg gjør er å sørge for at det er så mye godt tilbehør at det føles som et komplett måltid også uten kjøttet. (Selv spiser jeg svært lite kjøtt for tiden, men jeg tar alltid litt, så det kan ikke sammenlignes. Men jeg blir altså mett av tilbehøret.)
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Men er det helsemessig helt klokt å la en gutt i verste voksealder gå vegetar? Det ville jeg virkelig ikke ha gjort uten å ha fulgt opp utrolig nøye, om han ikke skal bli 20 cm lavere enn vekstpotensialet og mangle en hel haug med viktige vitaminer og mineraler.
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo lett å få i seg slikt som vegetar. Vegansk kosthold må følges nøyere opp.
|
|
|
#5 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg elsker hvis det er fløtegratinerte poteter og masse gode grønnsaker og rosenkål. Da lever jeg uendelig godt med tilbehøret. Er ikke så glad i kjøtterstatninger og så liker jeg at jeg får spise det de andre gjør og bare kutte ut kjøttet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|