|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Æ
Jeg liker egentlig Trumf, ganske sikker på at jeg hadde merket mindre til de pengene jeg sparer om jeg hadde fått med med én gang. Fordi det er veldig lite per handletur, men hoper seg opp over tid.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ÆJeg velger å ikke la mine handlevaner bli overvåket. Jeg har derimot ikke reagert på kampanjen til Rema. Jeg lar meg uansett i veldig liten grad påvirke. Har alltid nesten kun handlet på Rema, og kommer til å fortsette med det i framtiden. Jeg er heller ikke så opptatt av utvalget skal være så voldsomt. Enkel. Jeg blir fort forvirret hvis det blir for mye å velge mellom.
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ÆVår rema er veldig dårlig. Men vi har ikke kiwi i nærheten så blir ofte like vel. De andre er meny, bunnpris gourmet og obs. Hender jeg kjører lenger for å handle på en rema hvor kjøpmannen ikke bevist nekter å la sine ansatte reagere på feil i kassen. Sånn at vi hver 3 gang ca blir lurt. Liker å kunne stole på butikken. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|