Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trening og periodevis fasting

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-17, 22:38   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trening og periodevis fasting

Og en ting jeg ikke fikk med .. (Skrev på iPhone) er at kurer som medfører synlige endringer i mønster påvirker unger, både gutter og jenter fra lenge før de er fjortiser.

Det er umulig å holde skjult at foreldre spiser 4-500 kalorier i døgnet hvis man i det hele tatt er sammen med familien rundt felles måltider.
Det samme gjelder pulver og fettkurer.

Unger løper heller ikke til foreldre og forteller hvordan de påvirkes. Det er det som er skummelt. Man har blitt veldig mye mindre naiv mtp ungdommer når det gjelder alkohol, sex osv, men det er veldig stor naivitet i forhold til hva slags påvirkning man utøver mtp kropp og selvbilde. Det hjelper lite at pappa maser om at ungen må spise godt ved trening pg huske frokost om han selv demonstrerer motsatt.

Er man under behandling for overvekt eller følges opp kan man forklare unger ganske greit hvorfor ting er som de er en perioden og at det der ikke er normalen. Det kan være vanskelig å forklare ellers.

Det var avsporing, så beklager banana. Jeg ser at du ikke liker svarene mine tidligere i tråden. Jeg skrev litt for kjapt på iPhone. Forrige innlegg og dette forklarer hvorfor jeg tenker at å trekke ting langt for å få resultater kjapt kan være uheldig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.