|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Tror du på hjelpere? | |||
| Ja |
|
67 | 38,29% |
| Nei |
|
75 | 42,86% |
| Vet ikke |
|
33 | 18,86% |
| Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Tror du på hjelpere?
Joda, sant nok. Men jeg tror nå de aller fleste som helaer får krefter og inspirasjon fra lommeboka, jeg da.
|
|
|
#2 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har alltid hatt et stort ønske om å hjelpe andre, særlig mennesker jeg er glad i, som har smerter, er deprimert, eller triste.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Men de aller fleste healere er vel helst "healere" og ikke healere. :fordomsfull:
|
|
|
#4 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja mangel på dokumentasjon er det desverre i den bransjen, jeg har som sagt akkurat oppdaget at jeg selv har denne evnen så for meg er det bevis nok at den personen jeg healer blir frisk.
|
|
|
#5 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette provoserer meg samtidig som jeg skjønner hva du mener. Det er noen healere som er humbugmakere og disse vises vel gjerne best fordi de roper høyest, men de fleste er først og fremst medmennesker og flotte folk som kun ønsker å hjelpe og har et godt hjerte. Jeg har en god venn som er healer og han er fattig som ei kirkerotte.
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07) Sist redigert av Noba : 02-07-07 kl 17:17. Årsak: feil bruk av ordtak *rødme* |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|