Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-17, 12:13   #1
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Mannen min mente at Trump gjorde en veldig mye bedre figur på pressekonferansen etter møtet med Theresa May, enn ved tidligere pressemøter (uten at DET skal så mye til...). Han hadde visst hatt manus og dermed var han ikke like mye "all over the place" som når han snakker fra levra. Var det noen av dere som så den?

Gammel 29-01-17, 12:22   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Mannen min mente at Trump gjorde en veldig mye bedre figur på pressekonferansen etter møtet med Theresa May, enn ved tidligere pressemøter (uten at DET skal så mye til...). Han hadde visst hatt manus og dermed var han ikke like mye "all over the place" som når han snakker fra levra. Var det noen av dere som så den?

Ja, jeg så den og reagerte veldig på hvordan han oppførte seg etter å ha fått et spørsmål fra britisk presse, så jeg kan dessverre ikke si meg enig med mannen din, Billa.

Jeg er så glad for at amerikanerne reagerer, for at folk protesterer og for at pressen ikke lar seg kneble. Men frontene er jo veldig steile, og jeg er redd dette kommer til å ende k forferdelse. At lederen for the land of the Free, erklærer krig mot den frie pressen, er virkelig, virkelig ille.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 29-01-17, 14:44   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Ehja, jeg så det, og måten han fnyser av kritiske spørsmål og latterliggjør det hele er HELT ekstremt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 29-01-17, 15:15   #4
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ehja, jeg så det, og måten han fnyser av kritiske spørsmål og latterliggjør det hele er HELT ekstremt.

Han (mannen min altså) har vanligvis et ganske kritisk blikk, men det er mulig at han er litt i "leter etter noe positivt med lys og lykte"modus om dagen. Jeg må sjekke ut selv, tror jeg.

Gammel 29-01-17, 15:44   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Han bare fnyser, ler og driter i å svare. Jeg antar jo at det kan være at han ikke aner hva han skal svare da, på et litt langt og kompleks spørsmål..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-01-17, 16:28   #6
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at land over hele verden bør innføre innreiseforbud for ansatte i selskaper der Trump og hans rådgivere har interesser.

Gammel 29-01-17, 17:06   #7
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes at land over hele verden bør innføre innreiseforbud for ansatte i selskaper der Trump og hans rådgivere har interesser.

Det hadde jo vært et effektivt virkemiddel. Og begrunnelsen må selvfølgelig være at de har tilknytning som kan tyde på at de er affiliert med ekstremistiske verdier. Uten å si noe mer enn det.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 29-01-17, 17:26   #8
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det hadde jo vært et effektivt virkemiddel. Og begrunnelsen må selvfølgelig være at de har tilknytning som kan tyde på at de er affiliert med ekstremistiske verdier. Uten å si noe mer enn det.

Ikke sant? Man trenger ikke nærmere begrunnelse enn det for tiden visstnok.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.