|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Mannen min mente at Trump gjorde en veldig mye bedre figur på pressekonferansen etter møtet med Theresa May, enn ved tidligere pressemøter (uten at DET skal så mye til...). Han hadde visst hatt manus og dermed var han ikke like mye "all over the place" som når han snakker fra levra. Var det noen av dere som så den?
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
Ja, jeg så den og reagerte veldig på hvordan han oppførte seg etter å ha fått et spørsmål fra britisk presse, så jeg kan dessverre ikke si meg enig med mannen din, Billa.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ehja, jeg så det, og måten han fnyser av kritiske spørsmål og latterliggjør det hele er HELT ekstremt. |
|
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han (mannen min altså) har vanligvis et ganske kritisk blikk, men det er mulig at han er litt i "leter etter noe positivt med lys og lykte"modus om dagen. Jeg må sjekke ut selv, tror jeg.
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg synes at land over hele verden bør innføre innreiseforbud for ansatte i selskaper der Trump og hans rådgivere har interesser.
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Det hadde jo vært et effektivt virkemiddel. |
|
|
|
|
#8 |
|
This is normal!
|
Ikke sant? Man trenger ikke nærmere begrunnelse enn det for tiden visstnok.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|