|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Om han har en personlighetsforstyrrelse eller er ond vet jeg ikke om er så interessant. Man kaller vel stort sett ondskap for personlighetsforstyrrelse nå om dagen, gjør man ikke?
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
Dette. Jeg trodde at Trump hadde folk rundt seg som kunne dempe ham og avverge de største omveltningene, men at han kan veive med penna si og plutselig iverksette tiltak som det å nekte muslimer adgang med _umiddelbar_ virkning, det er dritskummelt.
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?De skal få testet lover og regler der nå. Han utnytter alle muligheter for å gjøre som han vil.
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Du tar feil, han nekter ikke muslimer adgang, bare muslimer fra de landene USA har bombet, og ikke muslimer fra de landene som hadde deltakere med på terroraksjonen mot USA i 2001, som Saudi-Arabia. Kan det ha noe med økonomiske goder og interesser å gjøre? |
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Øh, jeg tar da ikke feil? Han nekter da visselig muslimer innreise, det trenger ikke bety at han nekter ALLE muslimer innreise.
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Okey, jeg leste "alle" inn i uttalelsen din. Beklager hvis det var feil. Likevel synes jeg at det er interessant at de landene han har plukket for innreisenekt ut ikke er de landene som har fostret de som faktisk har gått til angrep på og i USA. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|