|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: DAB meg her og DAB meg der
Jeg går til/fra skolen og hører nettradio hver dag. Bruker ca 20-30 minutter hver vei og klarer meg fint med mine 5 GB til dette + veldig mye instagram, nettaviser på banen osv.
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DAB meg her og DAB meg derDet er mannen her som bruker bilen og han har sagt at han avventer hele greia for det blir nok rimeligere priser på den overgangen etter august.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DAB meg her og DAB meg derKun 2 dager igjen med FM her, og jeg har tenkt å teste nettradio/Bluetooth i første omgang, jeg kjører i over 1 time hver dag, men ser an telefonregninga en måned eller to før jeg investerer i dyr dings. Sist redigert av Galathea : 06-02-17 kl 09:48. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: DAB meg her og DAB meg der
Vet du om det alltid finnes en lydinngang et eller annet sted? Vi har AUX som valg på panelet, men jeg bruker det bare med Bluetooth. Ikke veldig motivert for å bruke masse penger på radiogreier, kjenner jeg.. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|