|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Boligkjøp og valg
Jeg synes ikke du skal si at 15 min gange (hver vei) ikke er et problem når det er snakk om minimum 4 ganger uken, og sannsynligvis mer. Hvis du trenger såpass mye hjelp, og du tror du kommer til å trenge det de nærmeste årene også, så ville jeg gått for alternativ 1 eller 2. Alternativ 3 kan komme til å tære på din mor, og det er vel ikke optimalt nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg håper jeg ikke synes det er særlig problematisk å komme meg til mine barn for å hjelpe dem noen ganger i uka, hvis jeg er så heldig at de bare bor 15 minutters gange unna. Særlig ikke hvis jeg har bil i tillegg. Verken min eller mannens mor har nevneverdige problemer med å bevege seg over en slik avstand mange ganger i uka, verken til fots, sykkel eller med bil (begge to bor jo lenger enn som så fra nærmeste butikk).
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Så fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Joda, men jeg tenker at sett litt i perspektiv så er 15 minutters gangavstand veldig nært. Men ja, jeg ser at det er fordel ved alternativ 1 og 2, men siden alternativ 3 fortsatt er veldig nær så hadde jeg ikke latt det styre avgjørelsen. I alle fall ikke hvis mormor selv ikke hadde sett det som et problem. Da hadde jeg prioritert romslighet og uteområde høyere. Men det ville jeg drøftet med mormor også.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|