|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Boligkjøp og valgLeilighet 1 kan man vel nesten ikke ha spisebord i og gangen tar opp mye plass. Selges det en del i området? Det går jo også an å vente litt, jeg ser at nærheten til moren din er en stor fordel om hun har tenkt å bo der. Nærheten til barnehagen skulle jeg prioritere lavere. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boligkjøp og valgJeg har bodd i 1. etg med soveromsvindu ut mot parkering og det var ikke stas. Ble vekket om natta av biler som startet og skarpt lys mot vinduene og kunne ikke ha vinduet åpent. Mulig det er annerledes når det er gjesteparkering, men ville sjekket hvor mye den er brukt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Boligkjøp og valg
Det tenkte jeg ikke på... Soveromsvinduene vender mot parkeringsplassen, og den er mye brukt. Jeg bor jo i samme bygget så det vet jeg litt om.
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Boligkjøp og valg
En del, men det meste er altfor dyrt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |