Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frieri!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-17, 13:05   #1
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frieri!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Her fridde mannen etter en ganske fuktig nyttårsaften. Jeg var alt annet enn edru og kjeeeempetrøtt, husker knapt hva som ble sagt (lang kjærlighetserklæring). Det var nok ikke det best planlagte frieriet, men ringer hadde han ordna. Og det gikk mange år før vi giftet oss, i all hemmelighet på tinghuset. Reiste med ungene morgenen etter til favoritt greske øya vår. Ingen fest.

Ta vekk alkoholen og den greske øya så har du oss. Mannen fridde på nyttårsaften for 16 år siden. Det tok noen år, men omsider giftet vi oss på tinghuset, med kun søsken og foreldre til stede, og spiste middag på restaurant etterpå.
Og enig med Blondie, man kan fint være forelsket og romantisk uten å ha det minste behov for hverken grandiost frieri eller storslått bryllup og fest. Dessuten synes jeg det er uendelig mange langt mer interessante ting å bruke penger på enn en brylliupsfest.

Gammel 02-03-17, 18:03   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frieri!

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Dessuten synes jeg det er uendelig mange langt mer interessante ting å bruke penger på enn en brylliupsfest.

DET er jeg enig i! Jeg har aldri vært noen bridezilla og har aldri skjønt meg på de som (med mindre de driter penger) velger å bruke flere hundre tusen kroner på én fest-dag. Nå skal det sies at jeg er ganske forsiktig med penger og da, veldig lite sløsete. Vil ha et lite, koselig bryllup og heller eventuelt bruke penger på en skikkelig fin (men ikke overdådig) bryllupsreise. Det har jeg aldri hatt.

Emneord
damersomfrir, frieri, kjærlighet

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.