Sv: Hvis stortingsvalget var i morgen ...
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Det hender jeg diskuterer politikk med folk som tror at Bernie Sanders er kommunist, men jeg pleier vanligvis ikke tro at hele høyresiden er ignoranter av den grunn. Noen av mine beste venner stemmer blått, og så videre.
Og jeg er agnostiker og blå og har venner som er religiøse og røde og grønne. Jeg tror ikke at hele venstresiden er ignorant, selv om jeg kjenner noen som er det (jeg kjenner også noen som er liberalister i Norge som ikke innser at det er demokratene som er liberalistiske i USA, så det er Forsåvidt like mange ignoranter på den siden av fargeskalaen også.
I det hele tatt er det ganske mange som ikke er som på FP i RL, både mht det ene og det andre. Uavhengig av politisk ståsted. Man kan helt fint være rød politisk og være glødende muslimhater på en måte som får FrP til å virke liberal. Osv.
Jeg synes verden burde være mer som FP. Minus andelen som stemmer sv og rødt da. 
(Edit: haddeverden vært som FP hadde sikkert ikke det vært et problem at folk stemte rødt og sv heller. ).