|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er takst å gi naboer og venners barn i konfirmasjon?
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Enig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Jo. Men ofte kjenner man jo de man bor i samme gate som litt.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
To av de tre jeg skal dele ut lapper til i år har jeg aldri vekslet et ord med. Den ene bo et stykke oppi gata, den andre bor nærmere, men er ekstremt innesluttet. Vi kjenner foreldrene litt bedre da, det skal nevnes. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva er takst å gi naboer og venners barn i konfirmasjon?Det virker snodig Hyacinth. Jeg hadde blitt oppriktig overrasket om noen vi ikke kjente troppet opp med gave. Der har vi kanskje en fordel ved at vi, så vidt jeg kan se, har de yngste barna i gaten slik at alle de andre konfirmerer seg først. Når vi ikke har gitt en eneste krone til dem (jeg aner ikke engang når eller om de konfirmerte seg og det har aldri slått meg at jeg skulle bry meg om det all den tid jeg ikke engang har sagt hei til 90% av de som bor her) regner jeg ikke med noen overraskelsesgaver tilbake. Sønnen til naboene på den ene siden skal riktignok få konfirmasjonsgave når den tid kommer, men det er fordi vi faktisk kjenner hverandre, barna våre leker med hverandre og vi hjelper hverandre med kattepass, kjøring til skolen og slikt.
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva er takst å gi naboer og venners barn i konfirmasjon?Vi ga til nabobarna men de er 21 og 23 nå og min gutt fikk ikke noe av de i fjor.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|