|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan vi roe ned gavene til konfirmasjonen?Ja, niesens fiolin har lavere driftskostnader da, litt harpiks, og noen nye strenger i ny og ne. Så det har kanskje jevnet seg ut nå.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-03-17 kl 21:54. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kan vi roe ned gavene til konfirmasjonen?
Jepp. En hest er jo ikke en engangsutgift, det er store utgifter man forplikter seg til i mange år fremover. En fiolin er jo litt lettere å sett av driftsmidler til.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Kan vi roe ned gavene til konfirmasjonen?Jeg tenker at det er litt forskjell på store pengegaver og gaver som går direkte på utstyr knyttet til interesse. Jeg hadde trolig ikke blitt misunnelig på hverken hest eller fiolin når jeg var 15 år gammel fordi jeg ikke interesserte meg for noen av delene og hadde nok ikke peiling på verdi eller kostnader knyttet til hold av hest, men jeg husker det var mye sammenligning av summer når det gjaldt pengegavene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kan vi roe ned gavene til konfirmasjonen?Nydelig gave Billa!
|
![]() |
| Emneord |
| bollefest, sjiraffbaby |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|