Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du noe er flaut å kjøpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 22:52   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nåja. Jeg lot meg kanskje rive litt vel med.
Hadde bare behov for å si at jeg synes det er helt greit å kjenne på flauhet av og til.

Ja. Og så er det jo det at man ikke nødvendigvis synes noe er veldig viktig selv om man lager en kjempelang tråd om det. Mange av de lengste (og morsomste) trådene handler ofte (i alle fall i utgangspunktet) om helt irrelevante og bagatellmessige ting, og ofte kommer det etter hvert inn noen fra sidelinjen etter en stund og lurer på hvorfor vi er så veldig opptatt av akkurat dette temaet - og det er vi jo ofte ikke.

Men det er helt greit å mene noe om det uansett, altså. Ingen grunn til beklagelser fra noen side, såvidt jeg kan se. Vi tåler da adskillig mer enn som så.

Gammel 04-07-07, 22:56   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skilpadda er en god diplomat!

Gammel 05-07-07, 09:33   #3
Murvil
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2007
Murvil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

og ofte kommer det etter hvert inn noen fra sidelinjen etter en stund og lurer på hvorfor vi er så veldig opptatt av akkurat dette temaet - og det er vi jo ofte ikke.

Jeg trodde det var greit å svare i en lang tråd selv om man var ny jeg, eller er det en uskreven regel om at nye ikke blander seg?

Murvil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 09:37   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Murvil, her.

Jeg trodde det var greit å svare i en lang tråd selv om man var ny jeg, eller er det en uskreven regel om at nye ikke blander seg?

Selvsagt ikke. Hvorfor trodde du det?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 10:25   #5
Murvil
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Selvsagt ikke. Hvorfor trodde du det?

Jeg bare spurte jeg, ettersom innleggene mine ble studert så i sømmene.

Gammel 05-07-07, 12:46   #6
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare spurte jeg, ettersom innleggene mine ble studert så i sømmene.

Gammel 05-07-07, 09:58   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke uskreven en gang.

Leste du ikke det i forumreglene før du meldte deg inn?

Skilpadda nevnte ikke at det ikke er ok å skrive i lange tråder når man er ny.. Hun prøver å forklare at uviktige ting, som egentlig ikke er så interessante, likevel kan fenge.

Gammel 05-07-07, 10:23   #8
Murvil
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ikke uskreven en gang.

Leste du ikke det i forumreglene før du meldte deg inn?

Det kap må jeg nok ha gått glipp av.

*iler til faq'n*

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.