|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2At absolutt alle klærne jeg shoppet til ungene i London passet og falt i smak! I en slik grad at de har problemer med å velge hva de skal ha på seg på skolen i morgen.
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2
Wow da er du flink til å handle. Så flott! |
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2
Jeg kjørte ganske safe da, når sant skal sies. Eldste, som har vært den vanskelige når det gjelder klær, går stort sett bare i t-skjorter og hettejakker. Men nå var det litt tynt, og hun brukte bare de samme hele tida. Så jeg kjøpte ei ny, kul hettejakke på Gap, og opptil flere fine t-skjorter av ymse farger og merker til å ha inni. Og som ved et mirakel likte hun alle. Litt mer gambling til lillesøstra, som fikk både dongeri seleshorts og en kjole, i tillegg til et par topper. Men hun er enklere slik, og liker i grunnen det meste så lenge det ikke er rosa, og jublet over seleshortsen (som hun visstnok "alltid har ønsket seg") og jeg traff med størrelsene. Guttungen elsket spesielt den engelske landslagstrøya
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 24-04-17 kl 08:54. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|