Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-17, 14:04   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Hun er kul og morsom, men jeg vet at jeg, både som 17- og 45-åring, ville vært skrekkelig redd for henne. Folk som setter andre på plass hele tiden, uten et smil, er ganske skumle.

Gammel 24-04-17, 15:09   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det er jo derfor det er så spennende å se henne forelsket og hvordan hun er sammen med familien, nye sider av en 17-åring som har tatt på seg et hardt skall.

Galathea er aktiv nå  
Gammel 24-04-17, 23:47   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hun er kul og morsom, men jeg vet at jeg, både som 17- og 45-åring, ville vært skrekkelig redd for henne. Folk som setter andre på plass hele tiden, uten et smil, er ganske skumle.

Som 17-åring hadde jeg nok hatt større problemer med å forholde meg til Vilde. Eller det er jeg ganske sikker på, siden jeg hadde ei venninne, eller nærmere bestemt ei venninne av ei venninne, som var slik. Like naiv, like ukloke beslutninger hele veien. Og da hadde jeg ikke modenhet nok til å se den enorme usikkerheten, og det desperate behovet for bekreftelse og for å bli godtatt.

Nå, som 44-åring hadde jeg vel hatt størst behov for å holde rundt henne og bre over henne dyna om kvelden.

Gammel 25-04-17, 10:15   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg hadde en sånn venninne på videregående. En som alle var redde for fordi hun var taus og mystisk. Og som på forunderlig vis hadde ekstremt stor respekt til og med i "den kule gjengen". Som igjen resulterte i at hun, jeg og en kompis til ble invitert på alle de kule festene (og så var vi laidback nok til å bare møte på noen av dem ... som sikkert var med på å opprettholde statusen vår).

Hun var dog ikke muslim, men "kunstner". (Og det var omtrent like fremmed i den lille byen jeg bodde som det er å være muslim i Oslo i dag. Litt snodig og annerledes, men ikke for fremmed.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.