|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Hun er kul og morsom, men jeg vet at jeg, både som 17- og 45-åring, ville vært skrekkelig redd for henne. Folk som setter andre på plass hele tiden, uten et smil, er ganske skumle.
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Ja, det er jo derfor det er så spennende å se henne forelsket og hvordan hun er sammen med familien, nye sider av en 17-åring som har tatt på seg et hardt skall. |
![]() |
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
Som 17-åring hadde jeg nok hatt større problemer med å forholde meg til Vilde. Eller det er jeg ganske sikker på, siden jeg hadde ei venninne, eller nærmere bestemt ei venninne av ei venninne, som var slik. Like naiv, like ukloke beslutninger hele veien. Og da hadde jeg ikke modenhet nok til å se den enorme usikkerheten, og det desperate behovet for bekreftelse og for å bli godtatt.
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
Jeg hadde en sånn venninne på videregående. En som alle var redde for fordi hun var taus og mystisk. Og som på forunderlig vis hadde ekstremt stor respekt til og med i "den kule gjengen". Som igjen resulterte i at hun, jeg og en kompis til ble invitert på alle de kule festene (og så var vi laidback nok til å bare møte på noen av dem ... som sikkert var med på å opprettholde statusen vår).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|