Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Introvert eller ekstrovert? Stor og viktig FP-poll
I hovedsak ekstrovert 53 28,04%
I hovedsak introvert 116 61,38%
Skårer stort sett midt på, hverken eller 19 10,05%
The tests are inconclusive 1 0,53%
Introhvaforno` 0 0%
Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-17, 14:54   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Ref. kjønnsdiskusjonen, jeg føler meg egentlig ikke som noen av delene, og syns det blir for trangt å definere meg som det ene eller det andre. Jeg trenger begge deler. Jeg trenger ro og alenetid for å hente meg inn, men jeg syns også fest, moro og slikt er gøy. Jeg er ganske god på small talk, og jobber i et yrke hvor man må være ganske glad i folk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:01   #2
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Tester? Noen passe seriøse og tilgjengelige som kan anbefales?

Jeg aner ikke om jeg er introvert eller ekstrovert, hvilken betydning har det for mitt liv?

Okey, jeg trives godt med egentid og kan bli ganske guffen å være sammen med hvis jeg ikke får litt av det. Slik har jeg vært hele livet og i økende grad etter slaget, siden jeg mentalt blir fortere sliten nå enn tidligere. Jeg har ingenting i mot hele uker alene hjemme eller på hytta og lengter liksom ikke til famile og kjæreste. Regnes jeg som introvert da?

På den annen side så trives jeg godt i åpent landskap og merker egentlig ikke så godt kollegaene rundt meg. Har jeg cellekontor for lenge om gangen har jeg lett for å føle meg isolert. Er jeg ekstrovert på det området da?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 07:31   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ref. kjønnsdiskusjonen, jeg føler meg egentlig ikke som noen av delene, og syns det blir for trangt å definere meg som det ene eller det andre. Jeg trenger begge deler. Jeg trenger ro og alenetid for å hente meg inn, men jeg syns også fest, moro og slikt er gøy. Jeg er ganske god på small talk, og jobber i et yrke hvor man må være ganske glad i folk.

Litt her. Må ikke nødvendigvis være fest, men jeg kan fint lade/få mer energi av å være sammen med folk.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.