|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Anne fra BjørkelyHar bestemt meg for ikke å se. Min Anne er et realt løvetannbarn som gjennom sitt fantastiske forhold til Marilla og Matthew unngikk senskader av triste og fæle barndomsår. Jeg kan gjerne se historier om traumatiserte barn, men ikke i Annes person.
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Anne fra Bjørkely
Det løpet er overhodet ikke kjørt for Anne i serien heller, altså. Hun bare overvinner utfordringene sine på mer realistisk vis.
|
|
|
|
#3 |
|
villende
|
Jeg er ikke helt enig i det, altså. Det er mye som står mellom linjene i Anne-bøkene, som jeg først har skjønt etter at jeg leste dem på nytt som voksen. En enorm styrke, som gjorde at hun overlevde den tøffe starten. Denne seriens Anne tror jeg rett og slett ikke har forutsetninger for å bli den Anne jeg møtte i de siste Anne-bøkene. Da skal de i så fall gjøre noen grep som jeg ikke helt kan se blir noe annet enn urealistiske. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har landet på det samme.