|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Sminkekurs for preteens?
Man kan jo si noe om at man ikke vil at hun skal bli tatt for å være mye eldre enn hun er for da kan hun komme opp i vanskelige situasjoner?
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Sminkekurs for preteens?Jeg husker at det var en del som sminket seg regelmessig siste året på barneskolen og nå har også lillesøster (snart 14) mange venninner som ikke viser seg utenfor huset uten sminke, inkludert om de skal på slalåm eller annen sport. Ingen av mine er der. Storesøster sminker seg en sjelden gang til selskaps og lillesøster bruker ingenting. Akkurat der er jeg faktisk litt overrasket. Hun var opptatt av sminke som liten og har alltid vært glad i neglelakk, men sminke har aldri blitt en greie. I motsetning til storesøster så har hun faktisk noen venninner som er opptatt av sminke, så nå er det blitt sånn at de samler seg hos en før skolefester og så er det en som sminker alle. Og det er overraskende hvor mye voksnere hun ser ut. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sminkekurs for preteens?
Det er IKKE et argument jeg ville ha brukt. At hun vil kunne bli tatt for å være mye eldre er i hennes verden utelukkende et kompliment av dimensjoner.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|