|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig??
Hæ?
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig??Det lurte jeg også på Sir. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Outlook har vel muligheten til å tilbakekalle mailer som ikke har blitt lest, ihvertfall? Men at det skal kunne være mulig å forhåndsprogrammere framtidig sletting har jeg ikke hørt om. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Jeg skjønner tanken bak spørsmålet. Signal (meldings-app for telefon) har en mulighet for å forhåndsinnstille at meldinger som er sendt skal slettes etter en viss tid. Men jeg har aldri hørt om e-post-programmer som har slike innstillinger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?
Må vel være hvis man tilhører samme organisasjon/firma (altså er på samme mailserver)? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
Nei, det tror jeg ikke. Jeg har ihvertfall opplevd det med mailer sendt fra andre selskaper. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tidsklemma
|
Nei, dette er ikke mulig.
|
|
|
|
#9 |
|
Klar
|
Joda: http://www.knowledgegroup.no/tips-tr...en-e-post.aspx |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Leser
|
Det er teknisk mulig hvis du har et program som kontrollerer begge mailboksene/postkassene. Exchange har denne type funksjonalitet i kalenderen sin (en mail og en kalederinnkalling bruker mye samme funksjonalitet) Ville vært mulig å implementert noe slikt på feks gmail (der eksisterer det integrasjon mellom mail og kalender feks). Men det er ikke vanlig å tenke slik. Og det er som du presiserer ofte slik at mail deles mellom flere lagringsenheter som kontrolleres av separate softwarepakker.
|
|
|
#11 |
|
Leser
|
Jo, det stemmer som Timar sier. Det er mulig. Ofte er det slått av, oppleves ofte som forvirrende for brukerne, i og med de ikke kan gjøre det på alt av e-post. Pluss at den ikke kan slettes hvis den er lastet ned i ekstern klient, er lest osv. Veldig uforutsigbart brukermønster vil jeg si.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Klart du kan! Jeg har ofte tilbakekalt en epost som har blitt sendt ved en feil. Det gjelder bare å være rask nok, for folk leser jo mailer hele tiden.
|
|
|
#13 |
|
Klar
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?For ordens skyld, tilbakekalling av epost er ikke årsaken til at de omtalte epostene ikke kan gjenfinnes, altså. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ser lyst på livet
|
Jeg har mottatt Eposter fra personer i helse-bergen, hvor denne personen har gått inn og slettet all mailkorrespondanse etterpå. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da må dere sitte på samme epostsystem og/eller så må hun ha rettigheter til å slette ting i din innboks på epostserveren denne ligger.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|