Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

SKAM - innlegg 3002-4000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-17, 13:20   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Eva er jo 18 så helt sjokkerende at hun har et sexliv er det jo ikke. Og Chris uttrykker sjarme og svarer veldig fint når Eva litt sånn teit sier at "vi ikkje kjærester".

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:23   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo. Jeg ser den Tjorven og tenkte litt om hvordan jeg ville oppfatte det om jeg kom inn på min datters rom og de plutselig var to i sengen. Og hun er 16, så jeg er jo noe nærmere. Men jeg er forholdsvis sikker på at jeg ikke ville blitt stående der og pratet tull. Gå ut, gi dem tid til å snakke sammen og kle på seg og komme ut.

Ideelt sett håper jeg jo at jeg har hilst på vedkommende før de er i sengen sammen. Men hva vet vel jeg.

Og ja, Chris takler det strålende. Han hadde fått plusspoeng i min svigermorbok.

Og dagens klipp var nydelig. Jonas viser seg som den fine fyren han er. Han tror ikke at Chris er god nok for Eva, men når han får høre at Eva er forelsket i ham, så gjør han det han kan for å hjelpe.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:52   #3
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Ideelt sett håper jeg jo at jeg har hilst på vedkommende før de er i sengen sammen. Men hva vet vel jeg.

Det slår meg at jeg ALDRI har hatt et forhold der mamma hilste på han før jeg var i seng med han, med unntak av en barneskolekjæreste...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 15:49   #4
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Det slår meg at jeg ALDRI har hatt et forhold der mamma hilste på han før jeg var i seng med han, med unntak av en barneskolekjæreste...

Jepp. Samme her.

Gammel 19-06-17, 13:23   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Eva er jo 18 så helt sjokkerende at hun har et sexliv er det jo ikke. Og Chris uttrykker sjarme og svarer veldig fint når Eva litt sånn teit sier at "vi ikkje kjærester".

Nei, på ingen måte sjokkerende. Bare noe jeg ikke ønsker midt i fleisen.

Akkurat som jeg vet at moren min har sex. Jeg vet jo at det skjer, men jeg ønsker ikke å forholde meg til det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.