Sv: Norwegian og kanselleringer
Opprinnelig lagt inn av Michelle, her.
Ja jeg er enig.
Mange krever billige billetter, og stiller like store krav som om det er betalt full pris. Kanskje man bare må innse at man får det man betaler for?
Strengt tatt er SAS også for billig å fly med, det er ikke store forskjellen totalt sett/gjennomsnitlig mellom SAS og Norwegian.
Opprinnelig lagt inn av løve70, her.
Jeg tenkte også å starte en tråd om dette...At det kan skje en gang kan man kanskje forstå, men to sommere på rad? No way. Da er det enten helt elendig planlegging av Norwegian eller en bevisst aksjon fra de ansatte. Personlig heller jeg mot alternativ to. Jeg kan jo på en måte skjønne at man vil vise det dersom man er misfornøyd med arbeidsforholdene, men ved slike aksjoner så undergraver de jo hele arbeidsplassen sin.
Tror du var litt rask på avtrekkeren der løve, det er ingen aksjon, men dårlig planlegging og ansatte som gjerne vil ha ferier og fridager som er avtalt:
Sitat:
Her: Etter det DN forstår, skal selskapet de siste dagene ha hatt problemer med å få pilotene til å akseptere frikjøp av feriedager
Opprinnelig lagt inn av Reiselyst, her.
(...)
Så lenge ikke kundene forsvinner fra Norwegian i større grad kommer Bjørn Kjos til å fortsette å være like kynisk som han er nå. At de har for få piloter i forhold til det sommerprogrammet har de visst ganske lenge. De har jo leid inn massevis av fly fra andre selskaper for å få det til å gå rundt men tydeligvis for lite igjen (som i fjor)
Så lenge Kjos vet at mange kommer til å skylde på pilotene i steden for dårlig ledelse, så kan han gjøre slikt om igjen og om igjen. Hva han gjør med arbeidsforholdene er ikke spesielt mye å rope hurra for.
|