|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Navnet skjemmer ingen" ...?Jeg har hørt om en familie som kalte sønnene sine (faren het Bjørn), for Herbjørn, Asbjørn, Torbjørn og Vebjørn. Eller noe lignende. Haha, men de gjør ite noe om folk er litt rare, og gjør dom no rart itte du kan forklare, så lat dom få vara i fred, og sett deg og sjå på og le. Dutt-du-ruru-durururu! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Navnet skjemmer ingen" ...?
Jeg vet om 3 brødre som jeg gikk på skolen med som heter Kasper, Jesper, Jonathan.
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Navnet skjemmer ingen" ...?Hun prøvde sikkert bare å snu trenden. Det er nok mange mennesker som har bestefedre/oldefedre som het Adolf, som de kanskje var glad i og ønsker å kalle opp etter. Jeg har f.eks. en utrolig hyggelig onkel som heter det. Hun tenker kanskje at hvis flere begynner å kalle barna for Adolf igjen så vil det etterhvert bli vanlig igjen?
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Vi var naboer med Torbjørn Herbjørn og Asbjørn da jeg var liten. - Jeg vet fortsatt ikke hva pappa'n og mamma'n het, men vi var hellig overbevist om at de het Bjørn og Bjørg.
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: "Navnet skjemmer ingen" ...?Adolf er nok et navn mange reagerer på, men tror nok reaksjonen er "størst" hos de som opplevde 2 verdenskrig.
|
|
|
#6 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|