|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)Det er veldig my cup of tea. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Tips til bosted i Torremolinos?
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Dessverre, der har jeg ikke bodd. Men en leilighet/hotell-leilighet ved stranden burde være safe. Med AC, selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)Etter tips fra 007 trekker jeg opp igjen denne. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)Vi skal til Cala Mijas. Endte med bil fordi vi vil besøke byer i fjellet, strender og Caminito del Rey. Kanskje Gibraltar. Alternativet var tog fra Malaga nær flyplassen til Fuengirola. Det går busser videre fra Fuengirola.
|
|
|
|
#8 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)Vi har bare en uke og regner med at det er nok ting å se i kollektivavstand på den korte tiden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Haha! Sikkert fordi det var en litt vanskelig by å parkere i. Vi hadde bil, og jeg aner ikke hvor lett det er å komme seg dit uten. Samt at vi reiste litt rundt, for det er jo et lite sted. Men vi opplevde å bli lurt av bilutleien, reisefølget vårt som kom litt før oss det samme, og har hørt mange andre bli det også. Helt uavhengig av selskap. Kortet funker liksom ikke, om du ikke betaler en ekstra forsikring, til tross for at vi hadde betalt alt på forhånd.
|
|
|
#10 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)Det går busser til Nerja, mange ganger om dagen.
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)Vi var jo på den ferien i 2015. Jeg falt ikke helt for kyststripen mellom Malaga og Gibraltar, skal jeg være ærlig, men derimot falt jeg for flere konkrete steder vi besøkte på ferien. Gibraltar var fantastisk og helt annerledes enn jeg hadde forestilt meg. Ronda var fint, Malaga overrasket veldig positivt. Og Sevilla! Vi hadde 46 varmegrader, I kid you not! Kanskje det var derfor det virket som vi var de eneste turistene. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)Det begynner å bli lenge siden vi var på denne kysten men det var en utrolig fin ferie. Vi kjørte masse og var også på en laaang dagstur til Marokko. Det var en voldsom opplevelse men vi har vært i Afrika.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|