|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bære babyenJeg hiver meg inn i tråden for å anbefale deg å prøve det bæreutstyret du vil ha før du kjøper det (med babyen oppi). Blobben fikk hysteriske anfall av å bli plassert i både sjal, slynge, Mei Tai og Baby Bjørn, så jeg er jammen glad for at jeg hadde alt sammen på lån fra snille venninner før jeg investerte i noe av det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Bære babyenJeg synes også at babybjørn var helt OK da prinsen var nyfødt altså. Så lenge bar jeg ikke uansett, men jeg er glad for at jeg har funnet alternativer og altså.
|
|
|
#3 |
|
En som trener
|
Sv: Bære babyen
Denne så jo genial ut! Er du mest fornøyd med elastisk eller uelastisk (om du har begge)?
Har du noen link til Mei Tai? Jeg tror ikke jeg vil like å bære bak. Har den noen andre fordeler?
Hva er ergo? Link? Jeg er også for makelig anlagt til å knyte for mye, tror jeg (eller til å lære meg å knyte kanskje).
Det er et godt tips, skal prøve å få til det ja. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bære babyenRegistrer deg på tettinntil.com, og sjekk om det er et bæretreff i nærheten. Vanligvis kommer det mange bærere med mange forskjellige bæretøy, og du får prøvd omtrent alt som finnes på markedet.
|
|
|
#5 |
|
Quiet, please
|
Sv: Bære babyen
Den siste jeg kjøpte er ikke elastisk, kjøpte den ved en feil, og jeg tror jeg liker den elastiske best.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|