|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din
Er du sikker? Jeg så en episode på YouTube med denne mannen som nå for tiden jobber på en radio da han mistet jobben på TV. Det er mulig at det var en sketsj også, men det virket veldig lite trolig. En kollega fra Nederland mente også at dette var real. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten dinHvis det der er en sketsj burde reporteren hatt en Oscar. Den latteren der er så ekte at jeg skoggerler hver gang jeg hører den. |
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, 100% sikker. Denne sketsjen er en slager i Nederland/Belgia. Her kan du forøvrig se mer om gruppen, da kjenner du igjen han som spiller programlederen. Trykker du på "afleveringen" ser du han. Programmet er kjent for slike type "parodi"-programme. Programmet ble spilt inn for en del år siden, har gått som en farsott på internett, og selv Jay Leno presenterte sketsjen som ekte i et av sine liveshow. (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#4 |
|
|
Takk for oppklaring. Det med at Jay Leno selv presenterte det som ekte, forklarte en hel del. Jeg må si at de er flinke! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|