|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Bokanbefaling på høyt nivå
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg har en venninne som har snakket varmt om denne de siste to gangene vi har møttes, og tilbudt meg å låne den. Tror jeg skal ta imot tilbudet så snart jeg er ferdig med Brooklyn Follies og Jonathan Strange og Herr Norell.
|
|
|
#3 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåÅ, takk for tipset! Denne må jeg kjøpe til ferien!
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg skulle så gjerne ha lest fortsettelsen på denne boka jeg, med en annen hovedperson. Det forholdet dem i mellom skulle jeg også ha likt å lest mer om. |
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Jeg tror jeg ville blitt skuffet over den hvis jeg hadde lest den etter å ha sett denne tråden først.
|
|
|
#8 |
|
villende
|
Jeg også. Slutten var utrolig rørende. Jeg skulle gjerne ha lest mer om datteren til den tidsreisende og hvordan hun opplevde møtene med faren, samt sine egne reiser i tiden. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|