|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg
enig. Det ville jo gått helt galt hvis de fikk flertall.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgEg må seie at Lysbakken akkurat sa det ganske godt. Ein av dei ringa som forundrer meg i denne diskusjonen, er at eg er så einig med Hareide og Skei Grande.
Hareide unngjekk å svare på direkte spørsmål i Dagsnytt 18 på fredag. Han svarte konsekvent "Me går til valg på ei sentrum-høyre-regjering", til tross for at programleiaren gjentatte gonger spurde om dei var villige til å gå i regjering med FRP. Så han avviste det ikkje.
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg
Min personlig vurdering er at jeg spiser hatten min dersom Hareide havner i regjering med Listhaug. Det har vært fire vonde år, og de trodde faktisk at FrP skulle skikke seg littegrann i regjering, ikke klikke totalt. Siv Jensen har jo vært helt statsmannsaktig, egentlig, i forhold til det hun var på valgnatten. Men tillatt rablende galne folk med forkastelig retorikk inn i regjeringen. Hareide er en omgjengelig fyr som ser positivte egenskaper i de fleste, og som for eksempel samarbeider godt med Jensen, men når han snakker om Listhaug så kommer det jo rett og slett røyk ut av ørene på ham. Han har vært rasende og kjempefrustrert over retorikken hun kommer med, og syns den er helt uakspetabel. Det har holdt hardt nok å være støtteparti, å sitte i et kollegium virker helt utelukket.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|