|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?Jeg har samarbeidsproblemer med folk som prøver å sabotere andre for å fremme seg selv. Utenom det går det veldig greit med de fleste. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?
Kommer litt an på hva du definerer som sabotere. Er det vanskelig å jobbe med "solskinnstyver"? Solskinnstyver er mitt personlige ord for sånne som bare hopper frem de siste 2% av arbeidet (men som til gjengjeld er veldig synlig) og tar all æren for alt av arbeidet, men som i praksisk ikke påvirker resultatet.
|
|
|
#3 |
|
|
Nei, sånne har begrenset skadeeffekt og er bare litt stakkarslige. Sabotere er å faktisk sabotere, å spre løgner om andre, å stikke kjepper i hjulene for andre, å undergrave andre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Da forsto jeg hva du mente, takk
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|