|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?Jeg blir helt gal av at jeg ikke klarer å bestemme meg!
|
|
|
#2 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?
Det er akkurat det samme som jeg tenker. Valglokalet åpner om ti minutter, jeg har ikke tid til å stemme i morgen, så jeg får vel lande på noe snart.
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er klart H kan gjøre det. V+KrF+H er førstevalget for de fleste på borgerlig side, men det er avhengig av at FrP velger å ikke felle en slik regjering. I forrige runde sa de at det var helt uaktuelt, mens de nå har sagt, som V og KrF, at hovedprioriteten er å sikre et borgerlig flertall, mens egen regjeringsdeltakelse er sekundært.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg tror også det. Jeg er likevel spent på hva det vil gjøre med mdg om de havner i en posisjon hvor de må ta side. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rødt kommer jo uansett ikke inn med så mange mandater at de kan føre sin egen røde politikk, men med noen få ekstra stemmer kan de få inn noen flere enn i dag og bidra til å dra en rødgrønn regjering i riktig retning i viktige enkeltsaker |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|