|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: SMS fra Arbeiderpartiet
Jeg har ikke fått papirdingser prakket på meg. Jeg har blitt tilbudt brosjyre fra politikere jeg selv har valgt å snakke med, men takket nei. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Mener du at det er bedre å fortsette med papirflyers enn å gå over til digital kommunikasjon? Du ser ikke noen selvstendig poeng i å slutte å dele ut ræl og heller gå over til digital formidling, selv om du synes det er pes å ignorere en sms du ikke ba om? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Jeg synes det er glimrende at valgprogrammer og informasjon spres digitalt og har selv lest alt av sånn info digitalt i år. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Potensielt. Og definitivt mer søppel. Om man blir påprakket når man får den viftet foran seg slik at man nesten må skyve vedkommende bort om man ikke tar imot kan nok diskuteres. De aksepterer jo et bestemt nei. Men jeg synes digitalt i utgangpunktet er greiere enn papir.
|
|
|
#5 |
|
|
Ja digitalt er bedre, men digital svada forsøpler valgkampen. Lett tilgang til partiprogram digitalt er glimrende. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|