|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva slags sko kjøper dere til tweens/ungdommer nå?Her tror jeg det er enklere å ha gutter. Vi har Gore-Tex nå frem til vinteren, og så har jeg kjøpt et par goretex vintersko som står klart. - Superfit Canyon - de ser helt plaine ut - personlig tror jeg gutten aller helst vil ha Gore-Tex, for det er så lett å ta på.
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Hva slags sko kjøper dere til tweens/ungdommer nå?
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags sko kjøper dere til tweens/ungdommer nå?Converse bruker jenta her stort sett bare til pent. Hun synes ikke de er særlig gode å gå i, også irriterer hun seg over lissene. Så hun har aldri spurt om å få det, men arvet to par nesten ubrukte av den ene leieboeren vår da hun flyttet ut i sommer. Så her er det bare joggesko som blir brukt til daglig. I dag gikk hun ut i kaldt duskregn, i sine ekstremt pustende
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Dette lyder kjent. Og jeg har bestemt meg for at jeg ikke gidder å ta den diskusjonen. På turdager tvinger vi på henne ordentlig sko, men de andre dagene får hun bare bli kald og fryse. Syk blir hun tydeligvis ikke.
|
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags sko kjøper dere til tweens/ungdommer nå?Fine skatesko. Det er nok noe min gutt ville gått med. Fås de i en butikkjede eller på nett?
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|