|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du fra, da?Man er vel fra det stedet man har vokst opp - uansett hvor mye lengre man har bodd et annet sted seinere. Jeg tenker nok mest på der man har gått på skole osv, ikke nødvendigvis der man er født. Men egentlig har det nok mest med hvor man selv føler at man har mest tilhørighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ræv med ører
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du fra, da?Hvis man er utlending så spiller det ikke noen rolle hvor lenge man har bodd et sted. Utlending er man for alltid.
![]() |
#4 |
ræv med ører
![]() Sv: Hvor er du fra, da?
Det er sant, enda bra jeg er liten og lys.
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvor er du fra, da?Jeg sier at jeg er fra finnmark, enda vi flyttet der fra når jeg var 4 år. Men alle besteforeldrene mine bodder der[bare farmor som lever nå],storebroren min med fam, og masse tanter og onkler bor der.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 11-07-07 kl 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor er du fra, da?Jeg har valgt meg et sted som jeg svarer jeg. Og det er det stedet jeg har bodd kortest tid, kun fire år. Jeg synes spørsmålet er utrolig vanskelig å svare på, men svarer altså det stedet hvor jeg var russ. Ikke at det var en spesielt begivenhetsrik periode. Men noe må man jo svare. Og siden foreldrene mine bor der, så bruker jeg det stedet som opprinnelsessted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvor er du fra, da?Der har jeg det fryktelig enkelt, jeg er født i Tønsberg og bodde der til jeg var 18, da flyttet jeg til Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor er du fra, da?
Jeg byttet skole etter fjerdeklasse ....
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 12-07-07 kl 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|