|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Juletråden 2017Jeg er helt på linje med Palmen, november er bare til overlevelse. I går oppdaget jeg en rebell i nabolaget som hadde hengt opp adventsstjerne og julelys, jeg ble så glad!
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2017
Jeg vurderer å kjøpe gammeldagse julekort i butikken og sende ut. La ungene skrive noen også, til besteforeldre o.l. Litt koselig det også synes jeg. Tror ikke jeg får 12-åringen med på noe bilde i år.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 16-11-17 kl 09:03. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Juletråden 2017Julekort er alltid koselig.
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Juletråden 2017Mannen og jeg har avtalt gjensidig julegavekjøp til hverandre. Kjedelig men praktisk. Mannen fikser. Det er det eneste "juleaktige" jeg har gjort så langt. Vi skal ha felles klassebursdag for tvillingene på onsdag i neste uke, så før det nekter jeg å tenke på jul.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 16-11-17 kl 10:02. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Juletråden 2017Her er juleforberedelser godt i gang selv om storebror har bursdag 1. desember. Det blir litt begge deler fram til den er overstått, men det går fint. Klassebursdag neste helg og familiebursdag helgen etter.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Juletråden 2017
Vi kjøpte flere pakker julekort i London i høst. Planen var å bestille et bilde av barna og lime inn, men har ikke fått ordnet det. Ender nok opp med å bare skrive litt i dem og sende ut.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|