Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-17, 19:26   #1
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Men er det så himla galt å flagre litt med puppa? Så lenge man er påkledd så er det opp til hver enkelt hvor man finner sin grense? Plager det virkelig andre om de ser pupp?

Neida, jeg tåler å se litt pupp. Men rød kjole betyr at du har harva over brudgommen. Og kombinert med flagrende pupper så ble jeg ikke imponert. Spesielt siden dette var første gang hun skulle hilse på bruden.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 22:51   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Neida, jeg tåler å se litt pupp. Men rød kjole betyr at du har harva over brudgommen. ---.

Hvor mange "kan" slike gamle skikk og bruker til bryllup?
Jeg visste om det med rød kjole, men det er nok noe jeg har lest på forum, enten her eller NM.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 03:04   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor mange "kan" slike gamle skikk og bruker til bryllup?
Jeg visste om det med rød kjole, men det er nok noe jeg har lest på forum, enten her eller NM.

Jeg er enig. At rød kjole liksom betyr at man har ligget med brudgommen? Hallo? Noe så dumt. Det er jo bare tøys, en humorgreie som ingen egentlig tar alvorlig. Hvem i alle dager tar sånt seriøst i 2017, og dømmer folk ut fra det? Ingen jeg kjenner i allefall.

Sist redigert av My : 02-12-17 kl 13:41.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 05:02   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Joika, , aner ikke om julebordet er over. Menalle bilder jeg har sett av deg og dine antrekk har vært utrolig flotte. En liten utringning spriter opp hvis resten av antrekket er tekkelig. Du blir helt sikkert kjempefin.

Gammel 02-12-17, 16:37   #5
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Neida, jeg tåler å se litt pupp. Men rød kjole betyr at du har harva over brudgommen. Og kombinert med flagrende pupper så ble jeg ikke imponert. Spesielt siden dette var første gang hun skulle hilse på bruden.

Rød kjole betyr ingenting. Teit nymotens greie som bare er tull. At det er fra gammelt av stemmer ikke.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.