|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?Ja, jeg tror det er slutt for han, jeg også. Men savner tydelighet fra ledelsen i partiet.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?
Hadija Tadjik er tydelig i sin kommentar nå i ettermiddag, synes jeg.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Uten å forsvare han på noe vis så synes jeg ikke faktisk at hennes tydelighet betyr så veldig mye. Hun er hans argeste konkurrent. Det er knallhard kamp nå mellom høyre og venstresiden i partiet. De benytter anledningen så til de grader og det synes jeg er dumt for det er ikke det det handler om. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Det er vel nettopp derfor Støre ikke kunne tvinge han til å gå av, for da ville han bli beskyldt for nettopp dette. Jeg synes Hadja sier det riktig og fornuftig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Det er vel for at det ikke skal fremstå som en maktkamp at hun har sittet stille. Dette er ikke maktkamp, dette er noe som kommer frem pga #metoo. Og det er virkelig på tide. Dette er noe «alle» har visst om og som alt for mange har måttet leve med. Jeg er rett og slett utrolig skuffet over Anniken Huitfeldt som har gjort dette til et «maktkampspørsmål» og ikke den trakasseringssaken det faktisk er. Jeg er utrolig glad for at Hadia Tadjik bestemte seg for å vise hva hun er lagd av og ta skikkelig avstand fra dette. Historiene er mange, de er godt kjent, og det er så UTROLIG bra at det er damer som er tøffe nok til å stå frem. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|