|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?Lagring/hobby. Vi har ingen ekstra rom, så det hender ofte jeg fantaserer om hva jeg skulle brukt et ledig rom til.
|
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?Walk-in. Til bare meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?Jeg har et rom. Der har jeg en pult, en sjeselong, og en stor bokhylle. Tanken er et slags bibliotek/arbeidsrom/stillerom med gulvplass til å ev. gjøre litt yoga
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?
Jepp. Jeg drømmer om en stor bod; det er det eneste vi mangler.
|
|
|
|
#6 |
|
koko
|
Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?Jeg har et slikt rom som er mitt og som jeg kan gjøre hva jeg vil med. Men hva gjør jeg... prosjekt kontor til studenten har ikke kommet noen vei, og til våren er jeg ferdig med to års studier. Håpløst her i heimen.
|
|
|
#8 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?Bibliotek/hobbyrom.
|
|
|
#9 |
|
både her og der
|
Sv: Om DU fikk et rom, hva skulle du ha der/bruke det til?Jeg har et lite rom med bokhyller, skrivebord og en liten sofa å slappe av på. Bruker det som arbeidsrom.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|