Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

[Spin off] Den boka som har gjort størst inntrykk på deg?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-18, 15:48   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin off] Den boka som har gjort størst inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Boka om hestene heter Den fantastiske villhesten og er skrevet av James Aldridge. Den gjorde stort inntrykk på meg også som barn, og jeg leste den om igjen for ikke så altfor lenge siden. Det var artig!

Åhhh, takk! Den må jeg lese igjen. Kan originalet være The marvellous Mongolian?

Sist redigert av Pelen : 06-03-18 kl 15:54.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 09:21   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Åhhh, takk! Den må jeg lese igjen. Kan originalet være The marvellous Mongolian?

Det ser sånn ut.

Jeg kjente som barn at mitt livs største øyeblikk hadde kommet da jeg så en ekte Przewalski-hest i en eller annen dyrehage i Europa etter å ha lest den boka.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 19:24   #3
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det ser sånn ut.

Jeg kjente som barn at mitt livs største øyeblikk hadde kommet da jeg så en ekte Przewalski-hest i en eller annen dyrehage i Europa etter å ha lest den boka.

Jeg elsket også boka om villhesten! Læreren leste alltid for oss i lunsjen, og da det ble min tur til å velge bok så tok jeg med denne. Den fenget nok ikke klassen, for jeg husker at det ble støy og uro og læreren ble så irritert at han ikke gadd lese høyt. Så da satt han der oppe på kateteret og leste ferdig boka sjøl mens han spiste matpakka

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.