Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-18, 12:56   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?

Jeg er skikkelig flink til å være babymamma. Da var jeg i mitt ess. Med litt større barn så er jeg mer som en fisk på land.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-18, 13:07   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er skikkelig flink til å være babymamma. Da var jeg i mitt ess. Med litt større barn så er jeg mer som en fisk på land.

Og jeg er helt omvendt.
Jeg elsker at barna er større og selvstendige. Og synes alderen nå er fin, når de er mellom 10-13. Så får jeg sikkert mer panikk når de blir 15-16..

Jeg er god på å vise kjærlighet også. Både fysisk og det at vi sier det veldig ofte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-18, 16:05   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes babytiden var slitsom og tidvis kjedelig , men elsker å være tvillingmamma nå - jo større de blir, jo enda mer! Jeg er skikkelig god på å være leken og barnslig sammen med dem, er kreativ og flink til å oppmuntre. Pappaen er den tålmodige, fornuftige og trygge klippen i livet deres, som har lest høyt til dem hver kveld i snart ni år nå, mens jeg er tullemammaen som får dem til å skrattle. Men jeg er også flink til å finne gode løsninger i samråd med ungene, og er god på å lytte og snakke med dem om vanskelige ting, og gjøre "umulige" ting mulige.

Du verden, jeg blir nesten rørt over hvilken fantastisk mamma jeg er!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 15:52   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og jeg er helt omvendt.
Jeg elsker at barna er større og selvstendige. Og synes alderen nå er fin, når de er mellom 10-13. Så får jeg sikkert mer panikk når de blir 15-16..

Jeg er god på å vise kjærlighet også. Både fysisk og det at vi sier det veldig ofte.

Dette er meg også

Men det er enda bedre når de blir 15-16. Og 17-18. Og 19 og oppover. Det som er dumt er at når det er som aller finest og best å være mamma så flytter ungen ut.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.