|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Konfirmant 2019Huhei! Hadde aldri falt meg inn å sjekke frister for HEF, så takk for den, Tally!
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Konfirmant 2019
Vi tar nok nærmeste familie (tanter, onkler, fettere og kusiner. Det er de vi allerede inviterer i bursdager). De alene er 20 stykker. Så blir det en familie litt lenger ut i slekta som vi har en del med; 4 til. Og kanskje et par venner av familien: 6-ish. Så med oss selv blir vi et par og tretti. Er litt usikker på om vi får plass hjemme altså. Men har muligens tilgang på et festlokale. Om det blir i månedskiftet april/mai tør jeg ikke satse på at det er bra nok vær til å være ute.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oldemor, besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn av konfirmanten har vi med. Da er vi ganske få, men dersom vi tar med et ledd til blir vi enormt mange og de er spredd over hele landet. Mange av disse har heller ikke konfirmanten et forhold til. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
snur
|
Her blir det tanter/onkler, søskenbarn, besteforeldre av konfirmanten. I tillegg blir noen av mannen sine søskenbarn invitert (der vi har blitt invitert i konfirmasjon). Så er det mulig ett av mine søskenbarn med familie blir invitert. Blir mellom 25-30 stk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|