|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Manga - where to start?Tottoro er bra, blant annet. Heldige sjeler som bor i Oslo kan stikke innom Outland og kikke i hyllene, de har bra utvalg av diverse. Det er så utrolig stort utvalg, og manga kan være så mangt. Vår morbide 12 åring likte godt Re-zero. Lillebroren har sans for Adventure time.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Manga - where to start?Tja, manga er jo så mangt. Tenker du til deg selv, eller til barn? Jeg har tenkt til å begynne på en om Japans historie, den er i tre deler. Skal se om jeg finner lenke.
For å være litt nerdete: Manga er tegneserier man leser, anime er japansk tegnefilm. Så Totoro er ikke en manga (eller, hvertfall ikke opprinnelig. Det er vel gitt ut som manga om den i ettertid). Og Adventure Time er en amerikansk tegneserie. Men veldig kul da, og en stor favoritt her i huset også.
|
|
|
#3 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Manga - where to start?
Ja, stemmer, jeg tenkte på Totoro i mangaversjon. Og AT er visst amerikansk, ja.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Manga - where to start?
Begge de er populære hos Poden også.
|
![]() |
| Trådverktøy | |